26.3.15

κραγιόν Avon ultra colour indulgence - review

Παίρνοντας στα χέρια μου το καινούργιο κραγιόν της Avon, UC indulgence, δίστασα αρχικά για την απόδοση του χρώματος του επειδή είναι ένα ενυδατικό κραγιόν. Το δοκίμασα και διαπίστωσα ότι έκανα λάθος!
Είναι ένα πολύ καλό κραγιόν με πολύ καλή απόδοση και παράλληλα ενυδατικο. Η υφή του είναι σαν ζελέ και πραγματικά το έχω αγαπήσει. Είναι ένα από τα καλυτέρα κραγιόν γιατί συνδυάζει ενυδάτωση & χρώμα μαζί! Έχω δοκιμάσει όλα τα χρώματα αλλά αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι το pink blossom. Υπάρχουν αποχρώσεις για όλα τα γούστα από nude μέχρι μοβ. Τα συνιστώ σε όλες σας και περισσότερο στις γυναίκες με ξηρά χείλη, που είμαι σίγουρη ότι θα τα λατρέψουν. Περιμένω να μου πείτε τις εντυπώσεις σας στα σχόλια!

για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα Avon:
κάντε κλικ εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου