3.9.15

summer haul 2015: beauty


γεια σας beautiers!








και εδώ συνεχίζει το μέρος 2 από τις αγορές μου το καλοκαίρι, με προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης.

δείτε εδώ το summer haul 2015: fashion που περιέχει ρούχα, παπούτσια και κοσμήματα.



beauty,skincare, haircare and tools












                                                                         

το αγαπημένο μου αντηλιακό (hawaiian tropic) ! η μυρωδια του είναι απίστευτη! εγω το πήρα από το super market, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει και αλλού.























λαδάκι για τα μαλλιά με μαροκινό αργανέλαιο από την avon. είναι η πρώτη φορά που το παίρνω και ακόμα δεν έχω σχηματίσει ολοκληρωμένη άποψη.















μολύβι για τα χείλη από την avon. το χρώμα είναι πολύ φυσικό. η απόχρωση είναι pink cashmere. η τιμή του ήταν στα 2 ευρώ.





















μεικ απ και πούδρα μαζί. είναι αρκετά καλυπτικό και το χρησιμοποιώ σαν κονσίλερ για τις ατέλειες. και αυτό από την avon. η τιμή του ήταν γύρω στα 10 ευρώ.






















από το ιντερνετ πήρα και αυτήν την θήκη για 24 κραγιόν. η τιμή του ήταν στα 5 ευρώ περίπου και το πήρα από το banggood.com.

















και ένα καθαριστικό για τα σπυράκια από την avon. το έχω πάρει και στο παρελθόν και μου αρέσει πολύ, επιπλέον κάνει ματ το πρόσωπο.






 πάνω αριστερά: 2 βερνίκια νυχιών από την avon που στεγνώνουν σε 30 δευτερόλεπτα. μου άρεσαν πολύ.
πάνω δεξιά: 3 βερνίκια από την mineral cosmetics. και αυτά στεγνώνουν σε 60". η τιμή τους ήταν στα 1 ευρώ το ένα. θα κάνω και αναλυτικό review.
κάτω αριστερά: 2 βάσεις για τα νύχια από την avon. στεγνώνουν γρήγορα. και τα 2 είναι για ενδυνάμωση των νυχιών. η τιμή του ήταν στα 2,50 ευρώ το ένα.


και κάποια πράγματα από τα jumbo:



σφουγγαράκια για τα μάτια.
τίποτα το ιδιαίτερο.
η τιμή τους ήταν στα 0,50 ευρώ.






σγουγγάρι για το πρόσωπο. είναι σαν το beauty blender. μου άρεσε αρκετά. δεν απορροφάει το μεικ απ. η τιμή του ήταν στα 1,50 ευρώ.


και εδώ τελείωσε το και το δεύτερο μέρος από το summer haul 2015.

ελπίζω να σας άρεσε!











μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο "follow by email"

τώρα ακολουθήστε με στο google+ για να μαθαίνετε για καινούργια άρθρα και νέα











2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες αγορές να της χαρείς! Το αντηλιακό είναι το πρώτο που θα αναζητήσω του χρόνου καθώς έχω ακούσει πολύ καλά λόγια! Πολύ όμορφο το blog σου! Έχω κάνει ήδη εγγραφή! Αν θέλεις μπορείς να γίνεις μέλος και στο δικό μου ώστε να τα λέμε πιο συχνά! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ! ειμαι και εγώ μέλος στο δικό σου blog με προφιλ blogger! φιλακια πολλά! :)

      Διαγραφή