8.11.15

LIEBSTER AWARD! - 2015











το σημερινό ποστ είναι για να ευχαριστήσω την Maria pes από το blog marylooo.
και εγώ με την σειρά μου πρέπει να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις και να βραβεύσω κάποια blogs! 



Οι κανόνες του βραβείου είναι:

1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.





ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1. Πως αποφάσισες να ξεκινήσεις το blog σου; Ποια ήταν η αφορμή;


η αφορμή για να ξεκινήσω το γράψιμο ήταν η αγάπη μου για τα καλλυντικά! σκέφτηκα ότι είναι μία καλή ευκαιρία να ασχοληθώ με το blogging, και μπορώ να πω ότι μου αρέσει πολύ, είναι δημιουργικό



2. Έχεις σκεφτεί να σταματήσεις να ασχολείσαι με το blog  σου;

όχι ακόμα, είναι νωρίς, αυτήν την στιγμή μου αρέσει πολύ να γράφω! 



3. Πόση ώρα σου παίρνει για να γράψεις μια ανάρτηση;

πολύ ώρα! πρέπει να βγάλω φωτογραφίες, να τις επεξεργαστώ και μετά να κάτσω να γράψω το άρθρο. περίπου 3-4 ώρες.


4. Γλυκά ή φαγητό;

δύσκολη η απάντηση αλλά θα διαλέξω το φαγητό!



5. Πως περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;

 συνήθως σερφάροντας στο ίντερνετ, διαβάζοντας άρθρα από άλλες bloggers ή βλέποντας βίντεο στο youtube.



6. Προϊόντα περιποίησης ή μακιγιάζ;

εννοείτε μακιγιάζ! δεν συγκρίνονται τα πολύχρωμα κραγιόν από τις άχρωμες κρέμες! 


7. Τι είναι αυτό που δεν σου αρέσει να συναντάς σε άλλα blogs;

η έλλειψη χρωμάτων και εικόνων. όσο βαρετό και να είναι ένα κείμενο με λίγο χρώμα έχεις κερδίσει τον αναγνώστη!



8. Ποια ανάρτηση που έκανες στο προσωπικό σου blog είναι από τις αγαπημένες σου; Η ποια στήλη στο blog σου αρέσει περισσότερο από τις υπόλοιπες;

η αγαπημένη μου στήλη είναι τα tips ειναι απολύτως  δημιουργικά και ελπίζω να τα βρίσκετε και εσείς χρήσιμα!




9. Που θα ήθελες να ταξιδέψεις;

παντού! μου αρέσει να ανακαλύπτω νέους πολιτισμούς.
εκεί που θα ήθελα σίγουρα να πάω είναι Αμερική και συγκεκριμένα L.A., και σε κάποια χώρα της Σκανδυναβικής χερσονήσου.


τα blogs που θα βραβεύσω:







6 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστω πολυ για την βραβευση! Σιγουρα θα το κανω και εγω γτ εχω ηδη βραβευτει απο ολα 2 ατομα, μη σου πω το εχω καθυστερησει κιολας!
    Φιλια πολλα, και καλη συνεχεια στο blog σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!!! Είναι πολύ τιμητικό!!! Δες το update που έκανα στην ανάρτηση με το βραβείο Liebster που μου απένειμες εδώ http://www.anastasiasbeautysecrets.eu/2015/09/bloggers.html
    Ευχαριστώ πολύ!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω σε ευχαριστώ! καλη συνέχεια και στο δικό σου blog! :)

      Διαγραφή
  3. Χάρηκα πάρα πολύ που διάβασα και τις δικές σου απαντήσεις! Νιώθω ότι σε ξέρω λίγο καλύτερα! <3 Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή