17.1.16

5 favourites of 2015

γεια σας beautiers!





ναι μετά από πολύυυυυ καιρό θα ξαναγράψω post! έχει περάσει μία ολόκληρη χρονιά από τότε! ;Ρ  αρχικά καλή χρονιά και μιας που τελείωσε ας δούμε τα 5 αγαπημένα μου για το 2015.


  • 1. μολύβι ματιών avon glimmerstick dimonds στην απόχρωση sugar plum

αυτό το μολύβι το λάτρεψα κυρίως από το καλοκαίρι και μετά. το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά. το χρώμα του είναι ένα απαλό μοβ με αρκετό glitter. το χρησιμοποιώ συνήθως στο πάνω βλέφαρο σαν αϊλάινερ αλλά μπορείτε να το βάλετε και στο κάτω βλέφαρο.





  • 2. beauty line cosmetics matte and longlasting lipgloss  Νο 617

το αγαπημένο μου lipgloss! έχω 2 αποχρώσεις αυτήν στην φωτογραφία και ένα σε nude χρώμα που είναι ιδανικό για κάθε μέρα! 





  • avon ideal luminous conturing powder στην απόχρωση rose contour

χρησιμοποιώ κυρίως το ρουζ γιατί το αγόρασα σχετικά αργά αλλά το καλοκαίρι είμαι σίγουρη ότι θα χρησιμοποιώ και το bronzer. το ροζάκι είναι ένα φυσικό ροζ ιδανικό για το πρωί αλλά και για το βράδυ. το καφέ είναι σε γκρι υποτόνους ιδανικό για contouring (φωτοσκιάσεις).





  • avon clearskin lotion για καθαρισμό του προσώπου με μαύρα στίγματα & κρέμα bioderma  από την σειρά sebium global για πρόσωπα με τάση ακμής 

ο συνδιασμός και τον δυο είναι φανταστικός! αρχικα καθαρίζω το πρώσοπό μου με την lotion και μετα από πάνω την κρέμα και έχουν μειωθεί τα μαύρα στίγματα αρκετά. ίσως και να εμποδίζουν στην δημιουργία νέων, δεν ξέρω αλλά σίγουρα κάνει δουλεία!






  • avon big & daring volume mascara στην απόχρωση blackest black

είναι υπέροχη και πολύ αγαπημένη μου mascara, αλλά έχω πρόβλημα στην αφαίρεση, δηλαδή δεν μπορώ να την ξεβάψω. μετά από πολύ καιρό που ταλαιπωρούσα τις βλεφαρίδες μου, δοκίμασα να την αφαιρέσω με λαδάκι και ναι επιτέλους! νομίζω είναι μια mascara που φοριέται σε όλες τις ώρες. για το πρωί ένα με 2 περάσματα ενώ το βράδυ περισσότερα και είναι πραγματικά εντυπωσιακή!!







αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προιόντα για το 2015. αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά πείτε μου την δική σας γνώμη στα σχόλια!
και καλή χρονιά! 





μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο "follow by email"

τώρα ακολουθήστε με στο google+ για να μαθαίνετε για καινούργια άρθρα και νέα














2 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο άρθρο! πως και πως ανυπομονούσα ένα post σου! η αλήθεια είναι πως δεν έχω δοκιμάσει κάποιο απ' αυτά...πάντως για το matte και longlasting lipgloss της Beauty Line Cosmetics έχω ακούσει τα καλύτερα! ;) καλή συνέχεια και να μας γράφεις όσο πιο συχνά μπορείς <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ! ναι προσπαθω να αναιβαζω συχνα αρθρα αλλα υπαρχει περιορισμος χρονου δυστυχώς!!!

      Διαγραφή