9.7.16

haul #4 accessories edition

γεια σας beautiers!!!







γεια σας!
έχω γυρίσει με νέο ποστ και σιγά σιγά θα ανανεωθεί και το blog σε θεματολογία και όχι μόνο. Όσο καιρό έλειπα ήταν προφανώς λόγω των εξετάσεων, αλλά επέστρεψα και ελπίζω αυτήν την φορά να μην ξανά υπάρξει τόσο μεγάλο κενό.

ξεκινάμε με ένα haul κοσμημάτων  και τις επόμενες μέρες θα ανέβει και beauty haul.


ας ξεκινήσουμε:


αρχικά έχουμε τα κοσμήματα που μου έκαναν δώρο οι φίλες μου για την γιορτή μου και είναι όλα από ένα τοπικό μαγαζί με χειροποίητα.






και αυτά δώρο για την γιορτή μου από 2 φίλες και είναι από tally weijl




 2 σετ με σκουλαρίκια σε boho στυλ θα λέγαμε, 3 ευρώ το κάθε σετ (ήταν σε προσφορά νομίζω) από το stradivarius




και τέλος 3 ζευγάρια σκουλαρίκια και 1 βραχιόλι που πήρα από τις διακοπές μου από τουριστικά μαγαζιά. η τιμή τους ήταν περίπου 1 ευρώ το καθένα





αυτό ηταν για σήμερα!
γράψτε μου στα σχόλια αν θέλετε jewellery collection.












μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο "follow by email"

τώρα ακολουθήστε με στο google+ για να μαθαίνετε για καινούργια άρθρα και νέα


























2 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφα όλα ιδικά τα σκουλαρίκια από Stradivarious :) αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/ :) θα χαρώ να τα πούμε και εκεί :) Επίσης έγινα μέλος αν θες γίνε και εσύ στο δικό μου :) Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω! το παρακολουθώ το blog σου και μου αρέσει πολύ και είμαι και μέλος!
    φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή