15.8.15

τι έχω στο νεσεσερ μου??


γεια σας beautiers!






όλες  μας έχουμε ένα νεσεσέρ στην τσάντα μας και πολλές φορές δεν ξέρουμε τι να βάλουμε. το νεσεσέρ το φτιάχνουμε με βάση, αυτά που θέλουμε να έχουμε εμείς όταν θα βγούμε έξω, με την εποχή και την ώρα.

για παράδειγμα αν είναι βράδυ το αντηλιακό προσώπου μας είναι άχρηστο και αν το αφήσουμε θα πιάνει χώρο και θα κάνει το νεσεσέρ πιο βαρύ.

σε αυτό το ποστ θα σας γράψω για το τι έχω πάντα μαζί μου.
ανάλογα με τις συνθήκες, που σας είπα πιο πάνω, προσθέτω ότι μου είναι απαραίτητο.

ξεκινάμε:
1. mascara
2. 2 σε 1 makeup και πούδρα
3. χαρτομάντιλα
4. κραγιόν με 2 χρώματα
5. καθρεφτάκι
6. μολύβι ματιών με 2 μύτες



εσείς τι έχετε στο δικό σας νεσεσέρ?




μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο "follow by email" 



πια ήταν η αντίδρασή σου μόλις το διάβασες; μπορείς να βάλεις ένα τικ παρακάτω, χαρακτηρίζοντας την αντίδρασή σου.
και αν θέλεις να γράψεις κάτι στα σχόλια, αλλά δεν έχεις λογαριασμό, μπορείς να το κάνεις ανώνυμα, επιλέγοντας στα σχόλια αντί για λογαριασμός google, ανώνυμος/η







fashion lover

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου