3.8.15

ΑΝΤΙ ΠΑΚΕΤΟΥ


Καποια πραγματα ισως ειναι πιο σημαντικα απο καποια αλλα στη ζωη μας
Και καποιες φορες αξιζει να διαθετουμε οτι μπορουμε για καποιο καλο σκοπο
Λιγο απο τον οβολό μας, λιγο απο τον πολυτιμο χρονο μας ενα κατι τις τελος παντων, λιγο κατι, οτι μπορει ο καθενας μας.
Εμεις οι αντιπροσωποι της AVON, στηριζουμε εμπρακτα την αντικαρκινικη εκστρατεια.
Πουλαμε ειδικα προιοντα με το γνωστο συμβολο, παντα ΧΩΡΙΣ ΚΕΡΔΟΣ. και οταν τυχει θα στηριξουμε και με τον ελευθερο χρονο μας τον ιερο σκοπο.
Κι εγω απο τη μερια μου, εκτος απο το να αγοραζω ολα τα ειδικα προιοντα, καθε φορα που μου δινεται η ευκαιρια στηριζω εμπρακτα και με αλλους τροπους (μπορειτε να δειτε φωτογραφια)
Κι εσεις, μπορειτε να στηριξετε τον σκοπο.
Οποια θελει, μπορει να μου στειλει μυνημα για να στειλω φωτογραφιες απο τα διαθεσιμα προιοντα που υπαρχουν αυτη τη στιγμη και επισης μπορειτε να μπειτε στη λιστα μου και να σας ενημερωνω καθε φορα που καποιο νεο ειδικο προιον βγαζει η εταιρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου