28.7.15

τι έχω στην τσάντα μου??

γεια σας beautiers!





σήμερα θα σας δείξω τι έχω στην τσάντα μου! πιστεύω ότι όλες οι γυναικείες τσάντες έχουν ενδιαφέρον και όλοι μας έχουμε περιέργεια για να μάθουμε τι κρύβουν μέσα!




















1. χαρτομάντηλα: απαραίτητα και χρήσιμα! όλοι πρέπει να έχουμε τουλάχιστον ένα πακέτο

2. πορτοφόλι: χωρίς χρήματα δεν πάμε πουθενά! και αν είστε από εκείνες που κουβαλάνε το μισό σπίτι στην τσάντα τους, τι καλύτερο από ένα πολύχρωμο φανταχτερό  πορτοφόλι?!

3. νεσεσέρ: είναι απαραίτητο αν βάφεστε! θα σας κάνω ένα αναλυτικό post για το τι έχω στο νεσεσέρ μου.

4. ακουστικά: ναι ξέρω είναι παράξενο να έχεις ακουστικά στην τσάντα σου, αλλά εγώ δεν μπορώ χωρίς ακουστικά και δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστούν!

5. κρέμα χεριών: είναι απαραίτητη ειδικά τον χειμώνα. αν έχεις βγει για έναν καφέ με μια φίλη σου και αφού κάθεσαι γιατί να μην ενυδατώσεις και τα χερια σου?!

6. μαστίχες ή τσίχλες: πάντα θα υπάρχει ένα κουτάκι τσίχλες στην τσάντα μου!

7. λιπ μπαλμ: ενυδατώνει τα χείλη για να μην τα νιώθεις ξηρά

8. κλειδιά: αν θέλεις να ξανά μπεις στο σπίτι σου, να τα πάρεις στην τσάντα σου!

9. κολώνια: για να ανανεώνεις συνεχώς το άρωμά σου!

10. σημειωματάριο και στυλό: ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί κάτι να θέλεις να σημειώσεις!

11. γυαλιά ηλίου: πάντα μα πάντα τα παίρνω μαζί μου! ακόμα και τον χειμώνα είναι χρήσιμα!

λοιπόν εγώ αυτά έχω στην τσάντα μου. 
πείτε μου κάτω στα σχόλια αν σας φαίνονται υπερβολικά ή φυσιολογικά για μια γυναικεία τσάντα!






μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο "follow by email" 



πια ήταν η αντίδρασή σου μόλις το διάβασες; μπορείς να βάλεις ένα τικ παρακάτω, χαρακτηρίζοντας την αντίδρασή σου.
και αν θέλεις να γράψεις κάτι στα σχόλια, αλλά δεν έχεις λογαριασμό, μπορείς να το κάνεις ανώνυμα, επιλέγοντας στα σχόλια αντί για λογαριασμός google, ανώνυμος/η







fashion lover

5 σχόλια:

  1. Τα απολυτως απαραίτητα έχεις.
    Επιπλέον στη δικη μου εχω wet wipes,αντιηλιακή προσώπου και μπουκαλάκι νερου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σούπερ! μου φαίνονται πολύ φυσιολογικά! τελευταία ανακάλυψα μια πολύ έξυπνη συσκευασία ταξιδίου για το άρωμα.. ελαφρύ και ασφαλες!! πολύ ωραίο και το πορτοφόλι σου και εγώ έχω πάρει ένα φανταχτερό κίτρινο από τη Follie σούπερ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω παρει και εγω ενα σετ ταξιδιου απο το jumbo.
      ειναι στην μοδα τα έντονα πορτοφολια και εμένα μου αρέσουν!
      με για το πορτοφολι! =)

      Διαγραφή