16.7.15

nail art #1

γεια σας beautiers!















μου αρέσει πολύ να "ζωγραφίζω" στα νύχια αλλά ποτέ δεν έκανα κάποιο σχετικό post.

το σαββατοκύριακο έκανα το σχέδιο που βλέπετε και είναι μια άλλη παραλλαγή από το γαλλικό μανικιούρ.


τι χρησιμοποίησα:













αρχίζουμε:
αρχικά βάζουμε την βάση από την avon. αρχικά είχα στο μυαλό μου να κάνω γαλλικό με την βάση από την avon και να μην χρησιμοποιήσω βερνίκι στην απόχρωση του δέρματος όπως πρέπει. αν προσέξετε η βάση είναι ιριδίζουν, άλλα δεν δίνει καθόλου έντονο αποτέλεσμα. στην συνέχεια βάζουμε μια πινελιά από βερνίκι με κομμάτια κομφετί, ή και βερνίκι με glitter σε όποιο χρώμα θέλουμε. εγώ χρησιμοποίησα ένα βερνίκι από την essense.

βάζουμε με το πινέλο μια σταγόνα και στην συνέχεια το απλώνουμε  με μια οδοντογλυφίδα στα σημεία που θέλουμε. εγώ επειδή έχω μεγάλα νύχια δεν το έβαλα σε όλο το νύχι, αλλά άφησα ένα μικρό σημείο στην αρχή του νυχιού. περιμένουμε να στεγνώσει και μετά κάνουμε τις άσπρες λεπτομέρειες που απαιτεί το γαλλικό μανικιούρ. για το γαλλικό χρησιμοποίησα ένα άσπρο βερνίκι από την εταιρία happy 'n' cheap. για το γαλλικό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ταινίες, εγώ το έκανα με το χέρι.
στο τέλος μπορείτε να περάσετε ένα top coat και... τέλος!!


θα χαρώ πολύ να το κάνετε και εσείς και να μου πείτε στα σχόλια αν σας άρεσε, αν σας φάνηκε εύκολο ή δύσκολο  και ότι άλλο θέλετε!






μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο "follow by email" 



πια ήταν η αντίδρασή σου μόλις το διάβασες; μπορείς να βάλεις ένα τικ παρακάτω, χαρακτηρίζοντας την αντίδρασή σου.
και αν θέλεις να γράψεις κάτι στα σχόλια, αλλά δεν έχεις λογαριασμό, μπορείς να το κάνεις ανώνυμα, επιλέγοντας στα σχόλια αντί για λογαριασμός google, ανώνυμος/η







fashion lover

2 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο σχέδιο..σ' ευχαριστώ για την ιδέα <3 γράψε αν μπορείς και tips για μεγάλα και υγιή νύχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή