6.7.15

elixir nail polish 60'' fast dry - review

γεια σας beautiers!






εδώ και αρκετό καιρό προσπαθώ να αγοράζω βερνίκια νυχιών τα οποία να στεγνώνουν γρήγορα.

γνωρίζω ότι δεν στεγνώνουν σε 60", ωστόσο ξέρω ότι σε ένα πεντάλεπτο ή το αργότερο σε ένα δεκάλεπτο θα μπορέσω να κάνω μία δεύτερη στρώση εάν χρειάζεται ή να ντυθώ.

για τα μανό τις elixir έχω ακούσει διάφορα. τα έχω δει σε πολλά καταστήματα με κυρίως drugstore προϊόντα όπως το dust + cream. το δικό μου δεν γνωρίζω από ποιο κατάστημα είναι και αν είναι ακόμα διαθέσιμο, διότι μου το είχε πάρει μία φίλη μου πριν καιρό.



εταιρία: elixir
απόχρωση: No 63
τιμή:2,50 ευρώ











το χρώμα είναι ιδιαίτερο και σίγουρα για καλοκαίρι.
είναι κάτι μεταξύ κοραλί και πορτοκαλί.

χρειάζεται 2 στρώσεις, αλλά αφού στεγνώνει γρήγορα δεν υπάρχει πρόβλημα.

στα νύχια δεν κρατάνε αρκετά, και κυρίως τώρα το καλοκαίρι που πάμε θάλασσα ή κάνουμε μπάνια συχνά στο σπίτι. αυτό νομίζω συμβαίνει με όλα τα βερνίκια που στεγνώνουν γρήγορα, αλλά και πάλι εμένα τουλάχιστον δεν με πειράζει αφού μπορείς πολύ γρήγορα να τα ξανακάνεις.

σίγουρα θα ξαναπάρω βερνίκια από την elixir, μου άρεσε πολύ και πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα μου έχει τελειώσει.








μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο "follow by email" 



πια ήταν η αντίδρασή σου μόλις το διάβασες; μπορείς να βάλεις ένα τικ παρακάτω, χαρακτηρίζοντας την αντίδρασή σου.
και αν θέλεις να γράψεις κάτι στα σχόλια, αλλά δεν έχεις λογαριασμό, μπορείς να το κάνεις ανώνυμα, επιλέγοντας στα σχόλια αντί για λογαριασμός google, ανώνυμος/η








fashion lover

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου