4.10.15

batiste dry shampoo - review

γεια σας beautiers!



είμαι πίσω μετά από πολύ καιρό με ένα καινούργιο post, και συγκεκριμένα review. 

μέσα σε αυτές τις μέρες που έλειπα είχα πάει και τις τελευταίες διακοπές του καλοκαιριού για φέτος, άρχισαν τα σχολεια και έτσι δεν είχα χρόνο για τίποτα! ωστόσο είχα την ευκαιρία να αγοράσω ένα προϊόν για το οποίo έχω ακούσει πολλά.

πρόκειται για το ξηρό σαμπουάν της εταιρίας batiste.
εδώ στην Ελλάδα κυκλοφορούν ξηρά σαμπουάν κυρίως τον τελευταίο χρόνο, μιας και η καθημερινότητα γίνεται όλο και δυσκολότερη και ένα τέτοιο προϊόν είναι απαραίτητο.


τι είναι το ξηρό σαμπουάν:
το ξηρό σαμπουάν είναι ένα σπρέι για τα μαλλιά που έχει την δυνατότητα να απορροφάει την λιπαρότητα.

η εταιρία batiste:
η εταιρία batiste είναι από την Αγγλία και υπάρχει  εδώ και πολλά χρόνια. στην Ελλάδα ήρθε τον τελευταίο καιρό και μπορούμε να τα προμηθευτούμε από το hondos center.
επίσης στην Αγγλία είναι Νο 1 στο είδος του.



η γνώμη μου:

με λίγα λόγια το λάτρεψα!
μόλις το ψεκάσετε στα μαλλιά σας, αμέσως γίνονται σαν φρεσκολουσμένα, και ταυτόχρονα αποκτούν και όγκο. η σύνθεσή του είναι έτσι φτιαγμένη ώστε να απορροφάει την περιττή λιπαρότητα.


















εφαρμογή:












μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο "follow by email"

τώρα ακολουθήστε με στο google+ για να μαθαίνετε για καινούργια άρθρα και νέα







3 σχόλια:

  1. Εχω διαβασει τα καλυτερα. Μαλλον ηρθε η ωρα να το δοκιμασω κ εγω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το δοκιμασεις!! εγω ειμαι η μαμα! επαθα πλακα! τελειο! και αν κανεις λιγο καιρο υπομονη, θα σου προμηθευσουμε εμεις της avon dry shampoo....

      Διαγραφή
    2. ναι ειναι υπεροχο σίγουρα πρέπει να το δοκιμασεις! ;)

      Διαγραφή