20.4.15

ψευτικα νυχια- η εμπειρια μου

πριν ενα χρονο ειχα αγορασει ενα σετ ψευτικα νυχια σε σχεδιο γαλλικο.
πριν κανα δυο βδομαδες αγορασα κολλα. και μια που πλησιαζε το Πασχα αποφασισα να τα βαλω.


δεν ξανα ειχα τοσο μεγαλα νυχια ποτε και γενικα τα βρισκω πολυ εντυπωσιακα αλλα για μενα ειναι πολυ αβολα. την Τριτη μετα το πασχα τα εβγαλα και εβαψα τα νυχια μου αλλα μετα τα μεγαλα ψευτικα νυχια τα δικα  μου ηταν μικρα, τα ειχα κοψει και λιγο περισσοτερο γιατι θα εβαζα και τα ψευτικα.
θα ειμαι ιλικρινεις: ηταν πολυ αβολα αλλα εντυπωσιακα. δεν ειχα μια τοσο καλη εμπειρια μιας και επειδη ηταν μεγαλα ηταν περισσοτερο ευαισθητα. 
βλεποντας τα νυχια μου βαμενα και κοντα δεν μου αρεσαν καθολου. αλλα ειπα να δωσσω μια δευτερη ευκαιρια στα ψευτικα νυχια.

1. αγορασα ψευτικα νυχια σε λευκο χρωμα (οχι βαμενα).
2. τα εβαψα με το βερνικι της avon nailwear pro+ στην αποχρωση sea breeze και τα αφησα για μια ωρα να στεγνωσουν. στην συνεχεια τα εβαψα με το top coat απο την beauty line cossmetics για να τα κανω ματ και να ειναι πιο εντυπωσιακα. ΤIPS: προτιμηστε τα νυχια να ειναι πιο μεγαλα απο οτι θα θελατε να ειναι ωστε να το πιασετε απο την ακρη και να μπορεσετε να τα βαψετε.

3. αφου τα αφησετε να στεγνωσουν για ακομα μια ωρα, τα κοβετε μεχρι να φτασουν στο μηκος που θελετε. τα  δικα μου τα εκοψα περιπου στο μισο μιας και ηταν υπερβολικα μεγαλα. 
4. επειτα βαζεται κολλα και μετα τα κολατε.




ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΕΙΠΟΘΕΤΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΝΥΧΙΑ, ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕ ΑΣΕΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΗΜΑΤΑ ΒΕΡΝΙΚΙΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΟΨΕΤΕ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΕΞΕΧΟΥΝ.





 για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα Avon:
κάντε κλικ εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου