20.4.15

haul #2

καινουργια προιοντα Αvon!!!






1. σπρει σωματος  Avon natural ανθος κερασιας 100 ml 
 το αρωμα μου αρεσει παρα πολυ και εχω το σαμπουαν, το μαλλακτικο και παλιοτερα ειχα  και την κρεμα σωματος. αυτη την φορο ειπα να παρω το σπρει γιατι ειναι πιο "γρηγορο" στην χρηση, δηλαδη ψευκαζεσαι και βγαινεις εξω!!

2. βερνικι νυχιων Avon speed dry στην αποχρωση strawberry
απο την ωρα που χρησιμοποιησα τα βερνικια της avon τα speed dry τα λετρεψα!!!!!! ειναι τα καλυτερα βερνικια!!! μπορει να κρατανε λιγο αλλα στεγνωνουν τοσο γρηγορα που πλεον δεν μπορω να χρησιμοποιησο τα κανονικα γιατι βαριεμαι να περιμενω!! 

3. mascara big & daring στην αποχρωση blackest black
ειναι μια υπεροχη mascara που αν εχετε μικρες βλεφαριδες θα την λατρεψετε!! εγω εχω κανονικες σε μεγεθος δηλαδη ουτε πολυ μεγαλες αλλα ουτε και μικρες, και επισης ειναι με καμπηλη. σας περιγραφω τις βλεφαριδες μου για να καταλαβεται πως "εκατσε" πανω μου η mascara. σε εμενα εκανε τις βλεφαριδες μου δηπλασιες αλλα τις απομονωνει και σε εμενα δεν δινει και πολυ ογκο. το βουρτσακι της ειναι τριχινο.





4. βερνικι νυχιων nailwear pro+ στην αποχρωση sea breeze
δεν το εχω χρησιμοποιησει σκετο πανω στα νυχια μου, αλλα πανω σε ψευτικα σε συνδιασμο με το βερνικι απο την εταιρια beauty line cosmetics που κανει τα νυχια ματ. 
το link για τα ψευτικα νυχια: εδω

5. μολυβι ματιων glimmerstick diamonds
το μολυβι το λατρευω! το χρωμα ειναι τελειο! αν δεν σας αρεσουν τα gliter τοτε δεν σας το συνιστω. εγω λατρευω τα gliter και ετσι μου αρεσουν ολες οι αποχρωσεις της σειρας.





το αγαπημενο μου ειναι το μολυβι, το δικο σας ποιο ειναι? 





για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα Avon:
κάντε κλικ εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου