29.6.15

my favourite mascara



γεια σας beautiers!




αγαπάω τις mascara και είναι το αγαπημένο μου προϊόν μακιγιάζ. έτσι αποφάσισα να σας δείξω τις αγαπημένες μου mascara (μια επιλογή που σε καμία περίπτωση δεν ήταν εύκολη).

αυτές είναι οι αγαπημένες μου mascara, που σίγουρα σε λίγο καιρό μπορεί να αλλάξουν, ωστόσο ότι έψαχνα το έχω βρει! συνεχίστε να διαβάζετε και θα καταλάβετε!

θεωρώ τις mascara της avon από τις καλύτερες και αν τις πετύχετε σε καλή τιμή σίγουρα αξίζουν. επίσης να πω ότι οι βλεφαρίδες μου είναι σχετικά μεγάλες και με καμπύλη.


1. σε αυτήν την mascara έχω βρει ότι χρειάζομαι: όγκο και μήκος. ωστόσο δεν μου αρέσει να την χρησιμοποιώ καθημερινά, γιατί το αποτέλεσμα που δίνει είναι αρκετά έντονο. ίσως σε αυτό να φταίω και εγώ που βάζω μεγάλη ποσότητα. και σίγουρα κάποια στιγμή (όταν τελειώσει), θα την ξαναπάρω.


εταιρία: avon
σειρά:super extend infinitize
οφέλη: κάνει τα μάτια να μοιάζουν μεγαλύτερα
βουρτσάκι: πλαστικό 
απόχρωση: black
τιμή: 13,00 ευρώ



2. την λατρεύω!!!! είναι μία mascara που ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει στην συλλογή μου! δίνει ένα ωραίο καθημερινό αποτέλεσμα. δεν δίνει ιδιαίτερο μήκος, αλλά σίγουρα δίνει όγκο. επίσης να πω ότι είναι η μοναδική mascara της avon με τις περισσότερες συλλεκτικές εκδόσεις. από κάτω είναι η κλασική συσκευασία, ενώ στην πρώτη φωτογραφία είναι σε συλλεκτική έκδοση. όπως και να είναι απ' έξω, εγώ την λατρεύω!!  

εταιρία: avon
σειρά:super shock
οφέλη: όγκος
βουρτσάκι: πλαστικό
απόχρωση: black
τιμή: 13,50 ευρώ
3. την έχω αρκετό καιρό και την δοκίμασα πρόσφατα. δεν διαφέρει και πολύ από την πρώτη, την πορτοκαλί, αλλά θα προτιμούσα σίγουρα την πορτοκαλί, διότι η συγκεκριμένη, βγάζει αρκετό προϊόν, με αποτέλεσμα να πηγαίνει πολύ ποσότητα στις βλεφαρίδες και τις βαραίνει. επίσης δίνει ακόμα πιο έντονο αποτέλεσμα από την πορτοκαλί και διαχωρίζει τις βλεφαρίδες. δεν θα την αγόραζα ξανά διότι υπάρχει η super extend infinitize




εταιρία: avon

σειρά:big & daring
οφέλη: όγκος
βουρτσάκι: τρίχινο
απόχρωση:black
τιμή:13,50








στις mascara super extend infinitize και big & daring έχω βρει ότι έψαχνα: όγκο και μήκος. έτσι δεν χρειάζομαι άλλη mascara. αλλά επειδή σας είπα ότι λατρεύω τις mascara θέλω να δοκιμάζω συνέχεια χωρίς να ψάχνω κάτι συγκεκριμένο γιατί το έχω βρει.







μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο "follow by email" 



πια ήταν η αντίδρασή σου μόλις το διάβασες; μπορείς να βάλεις ένα τικ παρακάτω, χαρακτηρίζοντας την αντίδρασή σου.
και αν θέλεις να γράψεις κάτι στα σχόλια, αλλά δεν έχεις λογαριασμό, μπορείς να το κάνεις ανώνυμα, επιλέγοντας στα σχόλια αντί για λογαριασμός google, ανώνυμος/η








fashion lover




2 σχόλια: